Bankadan yapılan açıklamaya göre, yeni yüzü ve kullanıcı deneyimiyle TEB Faktoring CEPTE, mevcut başvurularını anlık takip etme ve çeklerini hızlıca nakde çevirme gibi hizmetler sunuyor.
TEB Faktoring Genel Müdürü Gülümser Özgün Henden, müşterilerinin beklentilerine ve sektörel teknolojik gelişmelere odaklanarak hayata geçirdikleri mobil uygulamayla dijitalleşme ve kullanıcı deneyimi alanında önemli bir adım attıklarına dikkat çekti. Henden, şöyle devam etti:
“Müşterilerimize her zaman yenilikçi ve kaliteli hizmeti, iyileştirilmiş bir deneyimle sunabilmek önceliğimiz. Hızımıza hız katmak için operasyonel süreçlerimizi, evrak ve imza teminlerindeki süreçlerimizi her geçen gün daha da iyileştiriyoruz. Bu doğrultuda TEB ve TEB Faktoring geniş şube ağını verimli bir şekilde kullanıyoruz. TEB ile ortak müşterilerimiz bulunuyor. TEB müşterilerine de faktoring ihtiyaçlarında finansal çözüm ortağı olarak desteğimizi sunuyoruz.”
More Stories
Doğubayazıt’ta Son Tüketim Tarihi Geçmiş Gıda Ürünleri İmha Edildi
Karasu’da Eleman Sıkıntısı: Çırak Yetişmiyor
Tesla’nın satışları keskin bir şekilde düştü: Musk’ın büyük bir dönüşüm için planı var